Історичні аспекти формування Малинського фахового коледжу як науково-освітнього осередку зони Центрального Полісся Житомирської області.
Ключові слова:
Малин, Древлянська земля, коледж, історія, розвиток, сьогодення, перспективиАнотація
Розкрито історичний, культурний та духовний зміст формування древлянського етносу на території Житомирської області. Проаналізовані основні історичні чинники, що дали змогу сформувати передумови для створення сучасного закладу фахової передвищої освіти на території Малинської громади. Встановлено, що Малинський фаховий коледж є історичним, освітнім, науковим та соціальним центром формування майбутніх фахівців не лише лісового господарства, а й інших галузей економіки. Доведено, що Житомирщина в історичному та культурному аспекті, за освітнім, науковим, соціальним, етнічним потенціалом є досить перспективною у формуванні та розвитку освіти, науки, культури. Проаналізовано основні історичні віхи становлення, формування, розвитку та перспективи Малинського фахового коледжу в контексті історичної сучасності. Розкрито історичні етапи життя, діяльності, творчих здобутків керівників і викладачів, а також випускників освітнього закладу. Акцентовано увагу на здобутках випускників Малинського фахового коледжу, а також проаналізовано їх внесок у розвиток лісової та інших галузей економіки. Наведено перспективи подальшого історичного розвитку Малинського фахового коледжу з огляду на сучасні реалії в контексті реформування лісогосподарської галузі та сталого розвитку держави. Розкрито аспекти підготовки висококваліфікованих фахівців не лише лісового господарства, а також соціальні аспекти їх формування, становлення, підготовки та адаптації до реальних умов виробничої лісогосподарської діяльності. Висвітлено науковий, навчальний, історико-культурний, виховний, соціально-економічний потенціал Малинського фахового коледжу як освітянського та наукового осередку сучасної Житомирської області. Окреслено основні перспективи подальшого розвитку закладу фахової передвищої освіти, а також виклики сьогодення, що значним чином впливають на підготовку фахівців.